साहित्य र लेख

धन्यवाद देउराली संगम मा पाल्नु भएकोमा फेरी पनि पाल्नु होला |


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 22, 2012

गजल :-तिम्रो मेरो प्रेम् कहानी लेखुँ कि नलेखुँ

गजल :-






तिम्रो मेरो प्रेम् कहानी लेखुँ कि नलेखुँ
आँसु झर्ने जिन्दगानी लेखुँ कि नलेखुँ



दिन् त तिम्रै याद् मा बित्छ अनिदो भो रात
सधैँ भिज्ने भो सिरानी लेखुँ कि नलेखुँ



पानी पर्दा सम्झेँ आज निथ्रुक्कै भिजेको
सोह्र वर्षे त्यो जवानी लेखुँ कि नलेखुँ



माया भन्ने देखिँदैन छाप बस्छ मनमा
तिम्ले छोड्या क्यै निशानी लेखुँ कि नलेखुँ



जति टाढा उति माया गाढा हुन्छ भन्थे
खिल बिझेको त्यो जमानी लेखुँ कि नलेखुँ ।

२०६८-०७-२०,११:५५ बजे


आनन्द श्रेष्ठ 
ललितपुर् नेपाल 

No comments:

ताजा सामाग्री हरु

About Me

My photo
आदरणीय मित्र हरु सबै लाइ मेरो नमस्कार | म संजय कुमार खड्का रामेछाप देउराली -८ जन्म भइ बिभिन्न आरोह र अबरोह पार गर्दै काम को सिलसिलामा अहिले साउदीअरब को जुबेल भन्ने ठाउमा छु | मेरो खासगरी पेशा स्वास्थ कर्मी भएकाले सेवा गर्न र स्वस्थ समस्याका बारेमा सल्लाह दिन मन पराउछु | साथै साहित्यमा रुची राख्ने मान्छे भएकाले सके सम्म यहाँ हरुलाई भरपुर साहित्य रचना बाडी मनोरन्जन गर्ने प्रयास गर्ने छु | मलाइ कुनै कुरा सल्लाह र सुझाब दिनु परेमा वा हजुर हरुका रचना भए पठाउन sanjaya.khadka24@hotmail.com मा पठाउन सक्नु हुन्छ /साथै स्काई पि आइडी : sanjaya.khadka1 मा कुरा गर्न पनि सक्नु हुनेछ | धन्यबाद |

कस्ले कहाँ बाट हेर्दै हुनुहुन्छ ?

हाम्रा पाउना हरु :-

तक्मे बुढा इसराइल आउदै

कहाँ बाट को !

जीवन साथी- बसुन्धारा भुसाल